Het aantal accounts dat DOWR-i beheert is vanaf 2020 behoorlijk gestegen door een toename van het aantal medewerkers. Vorig jaar is reeds een stijging gemeld van ruim 17% in twee jaar. Met het nieuwe jaar hierbij gerekend is het aantal accounts met ruim 19% gestegen in de afgelopen 3 jaar. Dit betekent meer vragen en meldingen bij de Servicedesk ICT. Daarom is een toename van de formatie noodzakelijk bij de Servicedesk. De huidige bezetting is 6,0 fte. Wanneer wij de stijging van 19% hier tegenover zetten zou de formatie met 1,14 fte moeten stijgen. Een uitbreiding op de Servicedesk met 1,0 fte wordt voorgesteld. Dit is een DOWR-brede aanvraag. Het Deventer’ deel van de kosten bedraagt 64,5% hiervan voor 3 jaar.
Programma (bedragen x €1.000) | 2024 | 2025 | 2026 | 2027 |
---|---|---|---|---|
Bedrijfsvoering - Uitbreiding formatie servicedesk DOWR-I | 43 | 43 | 43 |